mister_obradovic

ПРОЈА- сигурно смо у Србији

BREnd — Autor milosh273 @ 01:42

    

    Ех та лепа Србија... тај леп и чист ваздух, та лепота на селима обасјана сунчевим зрацима и окупана честим кишама!
 
   бренд- ПРОЈА, БРЕНД...проја... и све у свему СРБИЈА. ♥
 
   ПРОЈА :
 
300 g сира
3 јајета
150 ml киселе воде
пола шоље уља
пола шоље пшеничног брашна
2 шоље кукурузног брашна
пола шоље пшеничног гриза
300 ml млека
1 прашак за пециво
со 
 
  У једној посуди сједините суве састојке, а у другој остале намирнице. Све састојке добро измешајте, смесу сипајте у модле или у плех и пеците проју на 180 степени око 50 минута!
 
 
   

ЧОВЕК ОСТВАРУЈЕ СВОЈ ЦИЉ ТЕК КАДА ЈЕ ИСТИНСКИ СПРЕМАН ЗА ЊЕГА ♥

BREnd — Autor milosh273 @ 12:52

     Човек остварује свој циљ тек када је истински спреман за њега.
 
 
 
      Никада нећу одустати зато што људи кажу НЕ!!!
 
 
 
      За стварање успеха потребна је само једна добра замисао!
 
 
      
 
 

УВЕК УЧИНИТЕ СВЕ ШТО МОЖЕТЕ ЈЕР СМО У ЦРНО- БЕЛОМ СВЕТУ

BREnd — Autor milosh273 @ 23:28
         Под било којим околностима, увек учиним све што могу. Ништа мање и ништа више!
  
 
 
      Имам на уму да оно што могу урадити неће бити исто у сваком тренутку.
 
 
 
     Уколико се трудим да учиним више од онога што могу, потрошићу више енергије него што је неопходно и на крају оно најбоље што могу учинити неће бити довољно добро!
 
 

" Jedno, ali vredno!"

BREnd — Autor milosh273 @ 12:01

                 BREND je engleska reč koja označava proizvod ( uslugu) sa posebnim svojstvima u odnosu na druge proizvode i konkurenciju. Jedan brend razlikuje se od drugog na osnovu činjeničnih i emocionalnih elemenata.
                 Elementi brenda su: ime, dizajn, boja, tehnička svojstva proizvoda, cena po kojoj se brend prodaje, mesto i način na kom se vrši prodaja, način na koji se brend reklamira, mišljenje kupaca o brendu otkrivanjem mana i prednosti u odnosu na konkurenciju, udeo brenda na tržištu proizvoda, profitabilnost brenda.
Vrednost brenda je najveća vrednost jedne kompanije. U razvijenim svetskim, a i nekim našim kompanijama vrednost brenda prelazi vrednost osnovnih sredstava. Vrednost brenda spada u oblast intelektualne svojine ( know- how).
Brend MENADŽERI su stručnjaci koji se bave razvojem i rukovođenjem brendovima. Oni mogu odgovarati za jedan ili više brendova.
Smatra se da je brend menadžer za brend ono što je generalni direktor za firmu.
                       Mi imamo mnogo stvari koje pripadaju našem melosu i koje bi mogle nekada u skorašnjoj budućnost biti brend naše lepe zemlje Srbije! BREND anđeo

" Bolje uzaludno hodati nego uzaludno stajati!"

BREnd — Autor milosh273 @ 13:59
             AKCIJA je jedna od najbitnijih stvari u biznisu, pa zato mnogi znaju da kažu da je alfa i omega biznisa. Kada se spomene ova reč prvo što se podrazumeva jeste to da ste stalno u pokretu i da imate dinamičan način života i rada. Ukoliko niste za akciju kažu da onda biznis nije pravo rešenje za Vas. Akcija znači da ne trebaju prilike da se propuštaju u životu! Stoga svakog dana bi trebali nešto novo da uradite, a ne da čekate da Vaš problem reši država, šef, direktor, rođak ili neko drugi. Pravo vreme je da krenete u akciju i život preuzmete u svoje ruke. Videćete koliko ćete se osećati bolje, korisnije, a videće se i prvi rezultati.
                Akcija može biti i deo nekog posla ili preduzeća koji se stiče na osnovu rada ili uloženog novca. Imamo razne vrste akcija. Akcionar je vlasnik akcija. Akcionari mogu biti većinski ili manjinski. Što imate više akcija u jednom preduzeću Vaša moć odlučivanja je veća. Akcije su tu sa zadatkom da donose prihod. Prihod se stiče kada se vrednost preduzeća uvećava, pa samim tim uvećava se i vrednost Vašeg udela. Prihod se stiče i dividendom. Za dividendu su mnogi čuli i iz nečije priče su se zapitali, a šta je to dividenda? Dividenda je deo profita koji preduzeće ostvari na kraju poslovne godine... ( zarada ostvarena prodajom akcija).
 Akcijama se trguje na berzi tako da imamo dva oblika akcija to su: otvorene akcije i zatvorene akcije. Otvorene akcije su one akcije koje direktno idu na berzu, a zatvorene su one koje ne idu na berzu ili idu na berzu nakon odobrenja skupštine ( upravnog tela).
Što se više bude radilo naša će zemlja biti razvijenija, biće veći broj akcionara, isplaćivaće se dividenda i trgovaće se akcijama na berzi. Ova oblast je trenutno kod nas u početku.
Verom, ljubavlju, srećom, strpljenjem sve će doći u pravo vreme na pravom mestu!

Powered by blog.rs