mister_obradovic

08 Sep, 2014

" Jedno, ali vredno!"

BREnd — Autor milosh273 @ 12:01

                 BREND je engleska reč koja označava proizvod ( uslugu) sa posebnim svojstvima u odnosu na druge proizvode i konkurenciju. Jedan brend razlikuje se od drugog na osnovu činjeničnih i emocionalnih elemenata.
                 Elementi brenda su: ime, dizajn, boja, tehnička svojstva proizvoda, cena po kojoj se brend prodaje, mesto i način na kom se vrši prodaja, način na koji se brend reklamira, mišljenje kupaca o brendu otkrivanjem mana i prednosti u odnosu na konkurenciju, udeo brenda na tržištu proizvoda, profitabilnost brenda.
Vrednost brenda je najveća vrednost jedne kompanije. U razvijenim svetskim, a i nekim našim kompanijama vrednost brenda prelazi vrednost osnovnih sredstava. Vrednost brenda spada u oblast intelektualne svojine ( know- how).
Brend MENADŽERI su stručnjaci koji se bave razvojem i rukovođenjem brendovima. Oni mogu odgovarati za jedan ili više brendova.
Smatra se da je brend menadžer za brend ono što je generalni direktor za firmu.
                       Mi imamo mnogo stvari koje pripadaju našem melosu i koje bi mogle nekada u skorašnjoj budućnost biti brend naše lepe zemlje Srbije! BREND anđeo

Komentari


Dodaj komentar

Dodaj komentar





Komentar će biti proveren pre nego što se objavi.

Zapamti me

Powered by blog.rs